RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes Studentu pašpārvaldes rīkotā projekta „Šķērsgriezums 2014” ietvaros no 10. līdz 27. martam norisinās programmēšanas konkurss “RIX Technologies Code Challenge”. Konkurss risinās tiešsaistē 3 kārtās. Pirmajās divās kārtās tiek publicēti uzdevumi, kuru risinājums ir elektroniski jāiesūta, izstrādājot programmas kodu kādā no programmēšanas valodām (C#, Java, C++, C, Python). Trešā kārta norisinās klātienē, uzdevuma atrisināšanai varēs izmantot programmēšanas valodu C#.
Sīkāk ar konkursa noteikumiem var iepazīties mājaslapā www.skersgriezums.lv.
Konkursa galvenā balva – Lenovo Miix 2 planšetdators.
Dalībnieki pārstāv arī savas augstskolas, veidojot augstskolu kopvērtējumu.
Pieteikšanās konkursam - https://docs.google.com/forms/d/1YeEU_EihhLPpheohGOd72onS_KXUImilDTKAYSXLZAs/viewform
Programmēšanas konkursa “RIX Technologies Code Challenge”
NOLIKUMS
I Vispārīgā informācija
- Konkursu organizē Rīgas Tehniskās universitātes Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes Studentu pašpārvalde un uzņēmums “RIX Technologies”.
- Konkursa mērķis ir noskaidrot spēcīgākos skolēnus, studentus un pasniedzējus, kā arī skolas un augstskolas programmēšanas jomā.
- Konkurss norisināsies no 10. marta līdz 27. martam.
- Konkursā atļauts izmantot programmēšanas valodas C, C++, C#, Java un Python. Skolēniem atļauts izmantot arī programmēšanas valodu Pascal.
II Konkursa norise
- Konkurss norisināsies 3 kārtās:
5.1. 1. kārta norisināsies no 10. marta līdz 17. martam. Interneta vietnē www.skersgriezums.lv tiks publicēti 10 uzdevumi, kas būs jāatrisina kādā no programmēšanas valodām;
5.2. 2. kārta norisināsies no 18. marta līdz 24. martam. Interneta vietnē www.skersgriezums.lv tiks publicēti 15 uzdevumi, kas būs jāatrisina kādā no programmēšanas valodām;
5.3. 3. kārta norisināsies 27. martā RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes telpās Meža ielā 1/3. Katram dalībniekam būs jāatrisina viens uzdevums, izmantojot programmēšanas valodu C#.
- Katram dalībniekam ir jāreģistrējas interneta vietnē www.skersgriezums.lv norādītājā kārtībā.
- 1. un 2. kārtā var piedalīties jebkurš skolēns, students vai pasniedzējs, taču 3. kārtā iekļūst 20 dalībnieki, kas pirmajās divās kārtās būs ieguvuši vislabākos rezultātus.
III Dalībnieku kategorijas
- Vērtēšana notiks vairākās kategorijās – skolēni, studenti un pasniedzēji:
8.1. Skolēni – cilvēki, kas vēl nav ieguvuši vidējo izglītību;
8.2. Studenti – cilvēki, kas ir imatrikulēti kādā no Latvijas augstskolām vai ir ar pabeigtu augstāko izglītību;
8.3. Pasniedzēji – cilvēki, kas ir ieguvuši augstāko izglītību un ir darba attiecībās ar kādu no Latvijas augstskolām.
- Katrs dalībnieks var pārstāvēt vienu skolu vai augstskolu.
IV Atrisinājumu iesniegšana
- Atrisinājumu iesniegšana paredzēta elektroniskā formā, nosūtot to uz interneta vietnē www.skersgriezums.lv norādīto e-pasta adresi.
- Detaļas par katra atrisinājuma formu un nosacījumiem ir aprakstītas interneta vietnē www.skersgriezums.lv publicēto uzdevumu individuālajos aprakstos.
- Katru uzdevumu dalībnieks var izpildīt tikai vienā no programmēšanas valodām. Dažādiem uzdevumiem var tikt izmantotas dažādas programmēšanas valodas.
V Atrisinājumu vērtēšana
- 1. un 2. kārta:
13.1. Katrā kategorijā atrisinājumi atsevišķi tiek vērtēti pēc programmēšanas valodas, kurā atrisinājums realizēts.
13.2. Uzdevuma atrisinājums tiek vērtēts pēc diviem kritērijiem – vai tiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi un atrisinājuma izpildes laika.
13.3. Ja netiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi, uzdevums saņem 0 punktus. Ja nosacījumi tiek izpildīti, tiek novērtēts atrisinājuma izpildes laiks.
13.4. Katrā kategorijā katrā programmēšanas valodā punktus saņem pieci atrisinājumi ar ātrāko izpildes laiku. Ātrākais saņem 5 punktus, otrs ātrākais saņem 4 punktus, trešais ātrākais saņem 3 punktus, ceturtais ātrākais saņem 2 punktus, piektais ātrākais saņem 1 punktu.
13.5. Kopvērtējums iedalās divās daļās – individuālais un skolu/augstskolu. Individuālajā kopvērtējumā tiek apkopoti katra dalībnieki personīgie rezultāti, skolu/augstskolu kopvērtējumā tiek apkopoti visu dalībnieku, kas pārstāv attiecīgo skolu/augstskolu, rezultāti.
- 3. kārtā:
14.1. Iesniegtos atrisinājumus novērtē uzņēmuma “RIX Technologies” pārstāvji, nosakot vienu vislabāko atrisinājumu.
14.2. Uzdevuma atrisinājums tiek vērtēts pēc diviem kritērijiem – vai tiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi un atrisinājuma izpildes laiks.
14.3. Ja netiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi uzdevums saņem 0 punktus. Ja vairāki dalībnieki vienlīdz labi izpilda visus uzdevuma nosacījumus, uzvarētājs tiek noteikts pēc atrisinājuma izpildes laika.
14.4. Atrisinājumi tiek novērtēti neatkarīgi no dalībnieka kategorijas.
- Konkursa organizatoriem ir tiesības neieskaitīt dalībnieka iesniegto risinājumu, ja tiek konstatētas plaģiātisma pazīmes. Dalībniekiem ir tiesības apstrīdēt organizatoru lēmumu.
Rīga, 2014. gada 5. marts