RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes Studentu pašpārvaldes rīkotā projekta „Šķērsgriezums 2014” ietvaros no 10. līdz 27. martam norisinās programmēšanas konkurss “RIX Technologies Code Challenge”. Konkurss risinās tiešsaistē 3 kārtās. Pirmajās divās kārtās tiek publicēti uzdevumi, kuru risinājums ir elektroniski jāiesūta, izstrādājot programmas kodu kādā no programmēšanas valodām (C#, Java, C++, C, Python). Trešā kārta norisinās klātienē, uzdevuma atrisināšanai varēs izmantot programmēšanas valodu C#.

Sīkāk ar konkursa noteikumiem var iepazīties mājaslapā www.skersgriezums.lv.

Konkursa galvenā balva – Lenovo Miix 2 planšetdators.

Dalībnieki pārstāv arī savas augstskolas, veidojot augstskolu kopvērtējumu.

Pieteikšanās konkursam - https://docs.google.com/forms/d/1YeEU_EihhLPpheohGOd72onS_KXUImilDTKAYSXLZAs/viewform

 

Programmēšanas konkursa “RIX Technologies Code Challenge”

NOLIKUMS

I Vispārīgā informācija

  1. Konkursu organizē Rīgas Tehniskās universitātes Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes Studentu pašpārvalde un uzņēmums “RIX Technologies”.
  2. Konkursa mērķis ir noskaidrot spēcīgākos skolēnus, studentus un pasniedzējus, kā arī skolas un augstskolas programmēšanas jomā.
  3. Konkurss norisināsies no 10. marta līdz 27. martam.
  4. Konkursā atļauts izmantot programmēšanas valodas C, C++, C#, Java un Python. Skolēniem atļauts izmantot arī programmēšanas valodu Pascal.

 

II Konkursa norise

  1. Konkurss norisināsies 3 kārtās:

5.1.    1. kārta norisināsies no 10. marta līdz 17. martam. Interneta vietnē www.skersgriezums.lv tiks publicēti 10 uzdevumi, kas būs jāatrisina kādā no programmēšanas valodām;

5.2.    2. kārta norisināsies no 18. marta līdz 24. martam. Interneta vietnē www.skersgriezums.lv tiks publicēti 15 uzdevumi, kas būs jāatrisina kādā no programmēšanas valodām;

5.3.    3. kārta norisināsies 27. martā RTU Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes telpās Meža ielā 1/3. Katram dalībniekam būs jāatrisina viens uzdevums, izmantojot programmēšanas valodu C#.

  1. Katram dalībniekam ir jāreģistrējas interneta vietnē www.skersgriezums.lv norādītājā kārtībā.
  2. 1. un 2. kārtā var piedalīties jebkurš skolēns, students vai pasniedzējs, taču 3. kārtā iekļūst 20 dalībnieki, kas pirmajās divās kārtās būs ieguvuši vislabākos rezultātus.

III Dalībnieku kategorijas

  1. Vērtēšana notiks vairākās kategorijās – skolēni, studenti un pasniedzēji:

8.1.    Skolēni – cilvēki, kas vēl nav ieguvuši vidējo izglītību;

8.2.    Studenti – cilvēki, kas ir imatrikulēti kādā no Latvijas augstskolām vai ir ar pabeigtu augstāko izglītību;

8.3.    Pasniedzēji – cilvēki, kas ir ieguvuši augstāko izglītību un ir darba attiecībās ar kādu no Latvijas augstskolām.

  1. Katrs dalībnieks var pārstāvēt vienu skolu vai augstskolu.

IV Atrisinājumu iesniegšana

  1. Atrisinājumu iesniegšana paredzēta elektroniskā formā, nosūtot to uz interneta vietnē www.skersgriezums.lv norādīto e-pasta adresi.
  2. Detaļas par katra atrisinājuma formu un nosacījumiem ir aprakstītas interneta vietnē www.skersgriezums.lv publicēto uzdevumu individuālajos aprakstos.
  3. Katru uzdevumu dalībnieks var izpildīt tikai vienā no programmēšanas valodām. Dažādiem uzdevumiem var tikt izmantotas dažādas programmēšanas valodas.

V Atrisinājumu vērtēšana

  1. 1. un 2. kārta:

13.1.   Katrā kategorijā atrisinājumi atsevišķi tiek vērtēti pēc programmēšanas valodas, kurā atrisinājums realizēts.

13.2.   Uzdevuma atrisinājums tiek vērtēts pēc diviem kritērijiem – vai tiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi un atrisinājuma izpildes laika.

13.3.   Ja netiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi, uzdevums saņem 0 punktus. Ja nosacījumi tiek izpildīti, tiek novērtēts atrisinājuma izpildes laiks.

13.4.   Katrā kategorijā katrā programmēšanas valodā punktus saņem pieci atrisinājumi ar ātrāko izpildes laiku. Ātrākais saņem 5 punktus, otrs ātrākais saņem 4 punktus, trešais ātrākais saņem 3 punktus, ceturtais ātrākais saņem 2 punktus, piektais ātrākais saņem 1 punktu.

13.5.   Kopvērtējums iedalās divās daļās – individuālais un skolu/augstskolu. Individuālajā kopvērtējumā tiek apkopoti katra dalībnieki personīgie rezultāti, skolu/augstskolu kopvērtējumā tiek apkopoti visu dalībnieku, kas pārstāv attiecīgo skolu/augstskolu, rezultāti.

  1. 3. kārtā:

14.1.   Iesniegtos atrisinājumus novērtē uzņēmuma “RIX Technologies” pārstāvji, nosakot vienu vislabāko atrisinājumu.

14.2.   Uzdevuma atrisinājums tiek vērtēts pēc diviem kritērijiem – vai tiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi un atrisinājuma izpildes laiks.

14.3.   Ja netiek izpildīti visi uzdevumā uzstādītie nosacījumi uzdevums saņem 0 punktus. Ja vairāki dalībnieki vienlīdz labi izpilda visus uzdevuma nosacījumus, uzvarētājs tiek noteikts pēc atrisinājuma izpildes laika.

14.4.   Atrisinājumi tiek novērtēti neatkarīgi no dalībnieka kategorijas.

  1. Konkursa organizatoriem ir tiesības neieskaitīt dalībnieka iesniegto risinājumu, ja tiek konstatētas plaģiātisma pazīmes. Dalībniekiem ir tiesības apstrīdēt organizatoru lēmumu.

Rīga, 2014. gada 5. marts